• Certificări ISO

Facilități standard

  • Consola secretariat
  • Campare/Apel în așteptare
  • Redirecționarea apelului de la extensie
  • Limba de afișare pe display poate fi setată individual
  • Conferință (internă/externă)
  • Muzică în așteptare
  • Sursă de muzică externă (opțional)
  • Serviciu de noapte/zi
  • Parcare
  • Consultare
  • Revenirea apelului în caz de ocupat sau nu se răspunde (automat)
  • Redirecționarea apelului, dacă nu se răspunde după scurgerea timpului alocat
  • Grup de hunting (liniar/ciclic)
  • Blocarea telefonului cu ajutorul unui cod individual
  • Agendă telefonică, centrală
  • Transferul unui apel (intern/extern).

Facilități selectate

  • Lista apelurilor. Apelurile interne și externe nepreluate sunt înregistrate pe telefoanele digitale cu display, dacă apelurile externe conțin această informație (ISDN), iar cele interne sunt transmise cu numele apelantului. Apelurile sunt stocate într-o listă, cu data și ora, iar numărul încercărilor de apelare este înregistrat. Se poate iniția un apel folosind numerele stocate în listă.
  • Nu deranja/Apel discret. Utilizatorii pot bloca apelurile de intrare. Apelanții vor auzi ton de ocupat atunci când DND este activat. Semnalizarea acustică a apelurilor poate fi dezactivată la telefoanele digitale, astfel încât ele să fie semnalizate numai pe display.
  • Preluarea apelurilor. Apelurile pot fi preluate de către utilizator de pe propriul telefon în cadrul unui grup de pick-up sau selectiv, pentru anumiți colegi.
  • Intrare peste ocupat. Interioarele autorizate pot interveni în timpul convorbirilor altor utilizatori.
  • Clasele de servicii. Fiecărui utilizator îi pot fi atribuite diferite autorizații de acces, făcându-se distincție între: acces nerestricționat, acces restricționat la interurban, fără acces.
  • Apel de intercomunicare către telefoanele digitale sau către un sistem de boxe (într-o sală de așteptare, de exemplu).
  • Grupuri de apel pentru un total de 150 de grupuri cu max. 20 de utilizatori. Stațiile interioare pot părăsi grupul temporar.
  • Taste de linie (MULAP). Următoarele setări flexibile sunt posibile cu tastele de linii: echipe, funcție executiv/secretară, conectarea unui telefon (Gigaset) în paralel cu telefonul digital pe un singur interior (numai cu HiPath Cordless Office).
  • Agenda telefonică internă. Toate extensiile sunt stocate cu numele asociate lor în agenda telefonică internă a sistemului. Ele pot fi căutate și apelate direct prin intermediul display-ului de pe telefoanele digitale.
  • Apelare rapidă individuală/a sistemului. Este posibilă memorarea a 10 destinații pentru fiecare utilizator, precum și un număr de 1 000 de destinații pentru toți utilizatorii sistemului.
  • Alternarea între două convorbiri.
  • Mesaje text. Poți trimite mesaje predefinite (de ex.: Așteaptă un vizitator).
  • Mesaje de avertizare pot fi lăsate pe propriul telefon (de ex.: Mă întorc la...).
  • Cod proiect. Costurile anumitor convorbiri pot fi atribuite unui proiect introducând codul proiectului (de max. 11 caractere), iar acest lucru se poate face chiar și în timpul convorbirii.
  • Tonuri de apel diferite pentru apelurile interne, externe, reapelari și retroapeluri.
  • Apeluri de grup. Apel simultan la mai mulți utilizatori.
  • Întrerupătoare (relee/senzori). Printr-un modul cu relee pot fi conectate până la 4 relee comandate prin coduri (opțional). HiPath 3700/3750 nu are senzori.
  • Interfață pentru ușă. Pentru telefoanele de acces sau funcții de deschidere a ușii. Apelurile de la telefoanele de acces pot fi direcționate chiar și către o destinație externă, folosind redirecționarea externă a apelurilor.
  • Redial automat (extins) pentru ultimele 3 numere apelate.

Facilități ISDN

Necesitatea apariției unei structuri uniforme de comunicare la nivel european s-a concretizat în standardul DSS 1 Euro-ISDN. Acesta permite folosirea în întreaga țară a facilităților și serviciilor care sunt oferite și de către HiPath 3000.

Sunt oferite următoarele facilități Euro-ISDN:

  • Servicii. Voce și fax grupa 3, transmise pe o lungime de bandă de 3,1 kHz; datele și faxul grupa 4 transmit pe canalul B la viteza de 64 Kbit/s.
  • Apel direct pe interior (DID). Această facilitate permite apelarea directă din centrala publică către abonații interni ai centralei.
  • Afișarea numărului de telefon al apelantului - CLIP. Numărul de telefon al apelantului apare pe display-ul telefonului celui apelat.
  • Ascunderea numărului de la care se efectuează apelul - CLIR. Numărul de telefon al apelantului nu este transmis celui pe care îl apelează. Această facilitate poate fi setată pentru toate apelurile sau doar pentru un anumit apel.
  • Afișarea numărului apelat - COLP. Numărul format este afișat apelantului.
  • Ascunderea numărului apelat - COLR. Numărul pe care îl apelați va fi ascuns.
  • Număr de apel multiplu - MSN. Utilizatorilor conectați la un Bus S0 le pot fi alocate numere de apel individuale (MSNs) din schema de numerotare a centralei prin intermediul cărora pot fi apelate direct.
  • Informație despre costurile convorbirilor - AOC. Informații despre costurile apelului sunt transmise către centrală în timpul sau după efectuarea apelului. Aceste informații pot fi afișate pe display-ul telefoanelor digitale în impulsuri sau în bani.
  • Semnalizări utilizator - utilizator. Permit ca un volum limitat de informații să fie transferat în ambele direcții de la un terminal la altul, folosind canalul de semnalizare.
  • Redirecționarea apelului în rețeaua publică (CFU, CFB, CFNR) (nu este disponibilă pe PRA ISDN). Toate apelurile venite pe o linie ISDN sunt redirecționate către orice destinație. Această facilitate se activează de la un abonat autorizat și este aplicabilă conexiunii în cazul conectării punct la punct. În cazul conectării punct-multipunct doar MSN-ul alocat abonatului va fi redirecționat.
  • Cerere de reapelare în rețeaua publică. Dacă un abonat extern este ocupat, se poate memora o cerere de repelare în rețeaua publică. Inițiatorul cererii va fi reapelat atunci când cel apelat s-a eliberat.
  • Identificarea apelurilor. Cu această facilitate, apelurile ascunse pot fi identificate de către rețeaua publică. Această facilitate trebuie solicitată de la operator.